مطلب ارسالی از آسمانی

بالی دهیدبه وسعت هفت اسمان  مرا

من

هرچه میکنم به شهیدان نمیرسم  

سلام ازمحفل عاشقانه شما خوشم امده شرمنده شهدا منو با شما اشنا کرد امید وارم تو راه شهادت همگی در مقابل مولایمان سربلند باشیم



خدا می داند اگر پیام شهدا و حماسه های انها را به پشت جبهه منتقل نکنیم گنه کاریم . . .

نظرات شما عزیزان:

محمد کاظم بنی اسدی
ساعت11:14---10 فروردين 1393
دوستان اتوبوس هشت.سلام من ازبچه های کاروان والفجر هشت هستم.تنبلی کردم یاتوفیق نداشتم نمیدانم اما هرچه بودعلی رغم علاقه ای که به اون عزیزان داشتم ازکاروان اونها جاموندم.حالا سوار اتوبوس هشت شدم که داخل اون بوی عطر زیبای والفجر هشتی ها رومیده خواهش میکنم پیاده ام نکنید یعنی اگه خواستم پیاده بشم یاپیاده ام کنند نگذارید .موفق باشید انشاالله بااین اتوبوس به قله های رفیع پیروزی برسید.من هم باخودتون ببرید.اگه تنبلی کردم کمکم کنیدجانمونم.
پاسخ: سلام ودرود بر شما بزرگمردان تاریخ حاجی بیا عضو بشو و از اون روزگارا برامون مطلب بذار


samir
ساعت13:35---1 بهمن 1391
خوش اومدی عزیزم

عاشق کربلا
ساعت7:58---1 بهمن 1391
سلام به عاشق شهدا
به فائزون 8 خوش آمدید.
قبلا پیام خوش آمد گویی رو به ایمیلتون فرستاده بودم ولی انگار بهتون نرسیده.
به هر حال از طرف همه بچه های اتوبوس8 به شما خوش آمد میگم و عضویتتون رو تبریک عرض میکنم. امیدوارم همه ما با توفیق داشته باشیم تا روز قیامت با شهدا همنشین بشیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 20 دی 1391برچسب:, توسط